Nejde zadat "a s krouzkem" ze svedske klavesnice

Středa Únor 21 23:42:42 CET 2001

bretislav_rychta na hotmail.com (Bxetislav Rychta) writes:

> Mam RH 6.2 (ne RH 6.2 CZ). Pri instalaci jsem zvolil cesky jazyk,
> bydlim vsak ve Svedsku, takze rozlozeni klavesnice je SE-latin1.
> Pouzivam KDE a nastavene pouze tri uzivatele (root,ja-cesky;
> manzelka-svedsky).Texty se zobrazuji spravne cesky popr. svedsky.
> Problem je vsak ze nelze zadat z klavesnice znak "a s krouzkem".
> Nektere programy vypisou znak "l s carkou"(napr. terminal,Star
> Office), vetsina programu nevypise zadny znak (napr.emulator
> terminalu, Netscape). Vim ze "l s carkou" v ISO-8859-2 odpovida
> "a s krouzkem" v ISO-8859-1. Nevite nekdo co s tim?

V (KDE 2.x) Control Center / Personalization / Keyboard Layout se da
nastavit klavesnice na "se" a v Control Center / Look & Feel / Fonts
se daji nastavit fonty na ISO 8859-1. (Kazdy uzivatel muze mit vlastni
nastaveni.) Berte to jako doplneni k jiz zminenym LC_ promennym.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR