Nejde zadat "a s krouzkem" ze svedske klavesnice

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Středa Únor 21 22:36:33 CET 2001

Bxetislav Rychta wrote:

> Zdravim
>
> Mam RH 6.2 (ne RH 6.2 CZ). Pri instalaci jsem zvolil cesky jazyk,
> bydlim vsak ve Svedsku, takze rozlozeni klavesnice je SE-latin1.
> Pouzivam KDE a nastavene pouze tri uzivatele (root,ja-cesky;
> manzelka-svedsky).Texty se zobrazuji spravne cesky popr. svedsky.
> Problem je vsak ze nelze zadat z klavesnice znak "a s krouzkem".
> Nektere programy vypisou znak "l s carkou"(napr. terminal,Star
> Office), vetsina programu nevypise zadny znak (napr.emulator
> terminalu, Netscape). Vim ze "l s carkou" v ISO-8859-2 odpovida
> [...]

Jak mate nastavene locale? Co se vam vypise, kdy zadate prikaz locale?
Na tu svedstinu asi budete potrebovat mit nastaveno minimalne LC_CTYPE
na sv. Aby to zobrazovalo, potrebuje to spravne fonty - v
/etc/XF86Config musi byt nastaveny cesty ke vsem fontum, ktere chcete
pouzivat. A pak musite rict window manageru (KDE nebo co pouzivate)
pripadne jednotlivym aplikacim, jaky font ma pouzivat.

Zkuste popsat vic vasi konfiguraci, pak vam urcite nekdo poradi
detailneji.

Hanka