pouziti jednoho zvuk. zarizeni vice programy najednou

Sad0ur sad0ur na atlas.cz
Čtvrtek Únor 22 01:52:34 CET 2001

> Proc? Esound by mel vytvorit zarizeni (u me /dev/dsp1) a ve vetsine
> aplikací je mozno nastavit, jaké zarízení se má pouzívat pro výstup
> zvuku, a toto zazízení sleduje vstupy, namixuje a posle na dsp, ztratu
> vykonu jsem nepostrehl, jinak Esound umí takové veci jako softwarový
> equalizér, regulaci hlasitosti... pokud by se tyto ficury zaply, tak to
> mozna zabere trochu procesoru, to jsem ale nezkousel.

to by bylo presne to, co bych potreboval. esd mi chodi, kdyz ho aplikace
podporuje, ale kdyz chci pouzit vystup na /dev/dsp1, tak ho to nemuze
otevrit. mam tam dsp0-3 (dsp je link na dsp0), ale nevim, jestli je
vytvorilo esd. mohl byste prosim upresnit,jak bych tohle moch zprovoznit
(prip jeste jak se ovladaji vyse popsane featury) (jeste dodam, ze mi tu
bezi alsa s emulaci oss, jestli to ma nejaky vliv)

diky