pouziti jednoho zvuk. zarizeni vice programy najednou

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Středa Únor 21 15:15:05 CET 2001

David Kalita wrote:

> Jo jenze to pak musis poustet jednotlive aplikace - neco jako
> $esddsp aplikace
> a jeste predem nezapomenout odemknout esd, aby ho mohli pouzivat i ostatni
> useri
> $esdctl unlock - nebo neco v tom smyslu

Proc? Esound by mel vytvorit zarizeni (u me /dev/dsp1) a ve vetsine
aplikací je mozno nastavit, jaké zarízení se má pouzívat pro výstup
zvuku, a toto zazízení sleduje vstupy, namixuje a posle na dsp, ztratu
vykonu jsem nepostrehl, jinak Esound umí takové veci jako softwarový
equalizér, regulaci hlasitosti... pokud by se tyto ficury zaply, tak to
mozna zabere trochu procesoru, to jsem ale nezkousel.

Milos