pomalost LINUXU

Libor Mitrenga konfer na msi-zlin.cz
Čtvrtek Únor 22 10:06:08 CET 2001

> Chapu, ze jste mozna takovou sit v zivote nevidel, proto o ni nic
> nevite, ale nerikejte co chteji uzivatele, resp. vedeni ve firme, tomu

Oni se opravdu uzivatele deli cca na dve kategorie a kazda z nich ma jine
potreby operacnich systemu:
- ti co pouzivaji pocitac jako doplnek (napsat hezky graficky dopis,
tabulku, zahrat si hru, ci maximalne nejake ucetnictvi, ktere ani nemusi byt
sitove, protoze se budou soubory kopirovat po diskete v lepsim pripade po
LANu)
- a ti co potrebuji kvalitni aplikace aby vubec mohly fungovat jako firma
(pokud ji maji, tak je to jejich konkurencni vyhoda) s pokud mozno
pruhlednou udrzbou a pokud jiz neco takoveho zavedou, tak pripadny upgrade
tam max. jednou za 3 - 5 let a moc do toho nevrtat (kdyz uz to funguje).

Libor Mitrenga