vadny superblock e2fs

Milan Pikula - WWW www na banan.napri.sk
Čtvrtek Únor 22 14:13:29 CET 2001

Zdravim,

On 22 Feb 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

W>Dobry den,
W>
W>potreboval bych data z partition, ktera pri e2fsck hlasi, ze ma spatne
W>tak to dela totez, vcetne dalsich kopii superblocku na [(2^n)-1] pozici
W>(pokud je to tak spravne).

tak to s tym diskom vyzera dost zle...

W>Ten disk puvodne pochazi ze SW raid-1, ale jine dve partisny, take
W>mirrorovane, jsou v poradku.

1. nie je mozne zobrat tie data z mirroru?

2. kolega (Marek Zelem) mal problemy s IDE a poriadne mu to premiesalo
sektory na disku. Napisali sme vtedy (priznavam, hlavnu zasluhu ma on:)
programcek e2salvage, hodil som ho teraz na

	http://seldon.terminus.sk/~www/e2salvage4.tgz
	http://seldon.terminus.sk/~www/e2salvage/

ktory NIE je urceny na to, aby ten disk zachranil, ale aby ho dostal do
stavu, kedy je ho mozne primountovat READ-ONLY a subory skopirovat.
zvlada ovela viac, ako klasicke fsck, dufam ze toto je posledna verzia;
ak nie, poslem neskor url novsej. je _dolezite_, aby bol spusteny pred
("uspesnym") spustenim fsck, v opacnom pripade uz toho vela nenajde.

s pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk