vadny superblock e2fs

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 22 14:11:27 CET 2001

On 22/02/2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> potreboval bych data z partition, ktera pri e2fsck hlasi, ze ma spatne
> magicke cislo v superblocku kdyz se pokousel otevrit /dev/hda2, pak ze
> superblock nelze precist, nebo nepopisuje spravny ext2 fs.
>
> Kdyz jsem spustil
>
> fsck -t ext2 -b 8193 /dev/hda2
>
> tak to dela totez, vcetne dalsich kopii superblocku na [(2^n)-1]
> pozici (pokud je to tak spravne).

Nemusi to byt spravne. Umisteni kopii superblocku neni konstatni. Zrovna
nedavno jsem opravoval jeden disk, kde byly kopie umistene vzdy na
nasobcich 32k. Pomohlo mi tohle:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/74412.html

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka