LINUX na 386

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 14:11:40 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 12:17:33PM +0100, Okrina Miroslav wrote:
> Slackware ?

Ahoj,

  uz jsem to psal vicekrat. Samozrejme slackware na tyto stroje, ale IMHO pro
lidi kteri si umi vyhrat se slackware je to jedno. Pro zacatecnika, ktery se
pta bych ji mozna nedoporucil.
  Tohle tu bezelo jiz nekolikrat, precti si archiv.
  Co se pameti tyce, radsi hoodne pridej. 386 je v pohode, ale pokud bude
server vytizenej (PHP a SQL ho vytizi opravdu hodne) tak na pameti nesetri.
Takovych 16 MB by uz stacilo, navic by jsi ho zrychlil, protoze pokud bude
permanetne swapovat, tak budto odejde ten disk, nebo tvoje nervy.
  Precti si clanky na root.cz a podobne, minimalizaci distribuce se zde zabyvalo
vice lidi. Pokud si s tim budes chtit pohrat, dej tam slackware. Pokud ne,
budes si muset vytvorit vlastni kopirovanim z jiz existujicich distribuci,
distribuce samy od sebe jsou hodne velke. Napr. SuSE se se mnou odmita vubec
bavit, pokud mam 130 MB disk. Nehlede na to ze na server nepotrebujes locale
manualy, doc, casova pasma az nekam pro Afriku atd.

  Kdybych to mel shrnout, tak asi nejlepsi volbou by byla Slackware, ale pokud
si s ni nebudes vedet rady, budes muset rici nekomu aby ti ji nainstaloval.
Pokud chces minimalizovat existujici distribuci, posli privatni mail, tohle
jiz resi Zdenek Bohm.

Preji pekny den.

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz