LINUX na 386

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Únor 22 14:51:59 CET 2001

>   Kdybych to mel shrnout, tak asi nejlepsi volbou by byla Slackware, ale
pokud
> si s ni nebudes vedet rady, budes muset rici nekomu aby ti ji
nainstaloval.
> Pokud chces minimalizovat existujici distribuci, posli privatni mail,
tohle
> jiz resi Zdenek Bohm.

Kdyz uz jsem tu zminen, tak taky prispeju svou troskou do mlyna. Puvodne
jsem nechtel reagovat, protoze jsem to jeste uplne nedoresil, ale kdyz uz se
to provalilo... :-)
Momentalne na stroji s presne stejnymi parametry rozjizdim RedHat 6.2.
Samozrejme bezna instalace si lehne, ale binarky z te distribuce jsou
pouzitelne. Resim jeste nejake problemy s knihovnami, ale predbezne si
troufnu rict, ze holy system (tzn. system, ktery nepousti zadne demony,
pouze po nalogovani spusti bash; obsahuje zakladni utility jako fdisk,
e2fsck, mount, vi atd.) se vleze do 20MB (po dalsi optimalizaci mozna i min)
a lze bez problemu na takovemto stroji provozovat.
Az to dodelam, chci povidani o tom placnou nekam na web, nebo zverejnit na
nejakem servru (root, penguin... kde budou mit zajem). Tady uz sice podobne
clanky byly, ale autori na to sli bud pres nejakou disketovou distribuci
(tady je nevyhoda, ze je k dispozici omezeny pocet programu a dalsi musite
nekde stahnout a zkompilovat), nebo minimalizaci plne instalace velke
distribuce (tak vam ale vetsinou zbude na pocitaci neco, co ani nevite, ze
nepouzivate).
Zatim muzu slouzit pouze strucnym popisem a par postrehy a poznamkami.

S pozdravem Zdenek Bohm