pomalost LINUXU

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Únor 22 14:27:35 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 12:36:59AM +0100, Michal Vadila wrote:
> Nie je pravda. Program mpg123 seka aj na 700MHz AMD (100% vyskusane).
> Staci pritom kopirovat nejaky naozaj vacsi subor a pri tom sa spusti
> trebars updatedb a je to v keli. Nepomoze ani 128 MB RAM, ani rychlost
> procesora ani buffer akejkolvek velkosti. Kto neverite, skuste si to!

Tak tohle je IMHO blbost, sam provozuji mpg123 jak s eq tak bez na AMD
k6-III 128 MB RAM a jeste se mi _nikdy_ nesekl pri vetsi ani hodne velke
zatezi. Jen jsem ho nezkousel pri pristupu na ZIPku kdy se seka i mys v Xkach.

To ze mam rychly UDMA/66 Maxtor disk podle me nehraje zadnou vetsi roly.
Tzn. podivej se kde mas co blbe, to se nemuze na 700ce sekat :-)

> A potom si skuste prehravac freeamp, ktory nesekne ani na AMD K-5 166 so
> 16MB RAM za plnej prevadzky, mozte kludne kopirovat akykolvek velky subor
> a spustit u toho vyhladavanie na disku a neseka. Je to iba dobre napisana
> aplikacia, nic viac. A nepotrebuje 8 MB buffer...

Hmm. viz vyse.
Neni nahodou problem v tom, ze na te 700ce se ti narozdil od k-5 neco s necim
tluce?
Xmms se tez neseka, freeamp nepouzivam, staci mi mpg123 a xmms.

> Michal Vadila

Zdravi,

 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz