pomalost LINUXU

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Čtvrtek Únor 22 15:08:04 CET 2001

> Tak tohle je IMHO blbost, sam provozuji mpg123 jak s eq tak bez na AMD
> k6-III 128 MB RAM a jeste se mi _nikdy_ nesekl pri vetsi ani hodne velke
> zatezi. Jen jsem ho nezkousel pri pristupu na ZIPku kdy se seka i mys v Xkach.
>
> To ze mam rychly UDMA/66 Maxtor disk podle me nehraje zadnou vetsi roly.
> Tzn. podivej se kde mas co blbe, to se nemuze na 700ce sekat :-)

Rekl bych, ze nema. Pri intezivni I/O na disku (o cemz pise) se muze kousat i vstup
z klavesnice. Zkuste si poustit dd if=/dev/zero of=/home/testfile bs=1024
count=500000. Prehrava porad plynule? Pokud ano muzete to pridat jeste jednou
s jinym "of". Ovsem ze by zrovna tohle resili MS Win lepe to nevim.
Vyzkouseno s lowlatency patches, ale porad to neni ono. Kdyz se nejaka aplikace
intenzivne chytne disku, je to poznat vic nez by bylo zdravo. Jadro ma
IDE radic inteligentni zatizeni CPU byva max. 15%. Jde tomu nejak pomoct?
Myslim odezvu systemu pri intenzivni I/O na rel. pomalem zarizeni. Se swap by
mel pracovat minimalne.

Petr