LINUX na 386

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Únor 22 19:51:56 CET 2001

On Thu, Feb 22, 2001 at 09:44:46AM +0100, Pavel Studnička wrote:
> Zdravím,
>
> potřeboval bych poradit, jakou distribuci LINUXu vybrat, pokud jej chci provozovat na PC 386/40 8MB RAM 340 MB HDD. Chtěl bych jej využít pro provozováni Web serveru + PHP + MYSQL pro menší intranet tj. malý počet návštev 100-500 denně. Utáhne to a př. jakou distribuci nejlépe použít (jsem začátečník).
>
> Díky všem
>
> Pavel Studnička.

Kdybyste netrval na Linuxu, vrele doporucuji OpenBSD. Vsechny veci
najdete v hotovych baliccich, vcetne Apache etc., nemusite se az tak
stvat konfiguraci, dokumentace je bajecna, nepada to.

Jediny problem je jadro (a prectete si dokumentaci PRED instalaci ---
na 8 MB se instaluje mirne odlisne) --- musite ho prekompilovat.
Ale klidne vam poslu hotove. :-)

Pekny den
--
Vaclav Stepan