LINUX na 386

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Únor 23 22:51:18 CET 2001

Ahoj!

> pokud
> nainstaloval.
> tohle
>
> Kdyz uz jsem tu zminen, tak taky prispeju svou troskou do mlyna. Puvodne
> jsem nechtel reagovat, protoze jsem to jeste uplne nedoresil, ale kdyz uz se
> to provalilo... :-)
> Momentalne na stroji s presne stejnymi parametry rozjizdim RedHat 6.2.
> Samozrejme bezna instalace si lehne, ale binarky z te distribuce jsou
> pouzitelne. Resim jeste nejake problemy s knihovnami, ale predbezne si
> troufnu rict, ze holy system (tzn. system, ktery nepousti zadne demony,
> [...]

A nebo vzit disketovou distribuci a prikopriovat do ni programy s
plne. Vestinou to funguje.

[Presne takhle jsem instaloval linux na sve philips velo. 4MB disku
celkem.]
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org