pomalost LINUXU

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Únor 22 21:53:44 CET 2001

On Thu, 22 Feb 2001, Daniel Smolik wrote:

> [...]

...skraceno.....

> nainstaloval posledni Gnome KDE atd. Vse chodilo rychle. Ale
> beda, vytahnul jsem svuj stary pocitac a nainstaloval na nej
> RH7.0. A to uz bylo horsi. Ted bylo videt jak vsechny tyhle
> veci  strasne zerou pamet. Jedna verze stiha druhou a kazda
> nova zere pamet vic nez ta predesla.

Ale to si nevyberete paměť žerou i win a jiné programy.
Tak stejne jako se mění werze win95 98 2000 ME MI MO MU a já nevím už
vůbec kolik jich existuje, tak stejne jako že programy dnes neběží na
pomalejší CPU jak 500MHz.

Prostě já mám PC pro zábavu a nemám tolik peněz abych je do PC mohl cpát
každý rok. Kde jsou doby CPU Z80 .

> Vzdycky jsem vsude prosazoval Linux jako alternativu k Win9x
> s tim, ze to bezi rychleji na stejnem HW. S fvwm mozna, ale
> s Gnome a KDE (ktere toho umi stejne ani nahodou) a to je mi
> lito. Ja sam si samozrejme muzu pustit fvwm a me staci, ale
> klikacum uz moc ne. A tady IMHO linux dost straci. O
> Staroffice se nehodlam vubec bavit. Program, ktery pri
> rozbehu sezere 96Mb pameti nema narok na existenci.

Problém SO je že je to moc kompletní balík jako jeden program, ale stejně
běži na RH6.2 i na w95 osr2 na stejném HW.
I na win mu start trvá dost dlouho.

PS. Skuste na Didaktiku (spectrum) nahrat z magnetofonu nějakou hru a
dejte to někomu kdo má PC tak vás ukamenuje čekat na nahrátí 5 minut.
Jo holt už jsme moc rozežraní oknama a PC.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.