Optimalizace linuxu pro StarOffice 5.2

Alexandr Malusek malusek na hroch.ujf.cas.cz
Pátek Únor 23 11:06:46 CET 2001

Michal_Vymazal/Deltax%DELTAX na deltax.cz writes:

> Pred nedavnem tu probehla zpravicka, ktera memu "muzealnimu" stroji docela
> pomohla a tak jsem se rozhodl se o ni s vami podeli (a autorovi jeste
> jednou dekuji). ...

Popisujete to, jako by to bylo nejake tajemstvi, ktere se sdeluje jen
zasvecenym :-).

Napr. v SuSE 7.0 je v programu pro administraci systemu (YaST2) sekce
System Tuning, kde lze zaskrtnout nastaveni Ultra DMA podpory pro IDE
disky. Zajisti se tim spusteni "hdparm -d1" pri bootu. Ani BFU to
nemuze prehlednout ...

Experimentoval jsem i s dalsimi parametry, ale zasadni vliv na vykon
disku (na rozdil od using_dma, ktery vykon zvysil podstatne) v mem
pripade nemely. Na jinych systemech to muze byt jinak.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR