Optimalizace linuxu pro StarOffice 5.2

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pátek Únor 23 11:58:55 CET 2001

Alexandr Malusek wrote:

> Michal_Vymazal/Deltax%DELTAX na deltax.cz writes:

> Zajisti se tim spusteni "hdparm -d1" pri bootu. Ani BFU to
> nemuze prehlednout ...
>
> Experimentoval jsem i s dalsimi parametry, ale zasadni vliv na vykon
> disku (na rozdil od using_dma, ktery vykon zvysil podstatne) v mem
> pripade nemely. Na jinych systemech to muze byt jinak.

dalsi parametry maji velice podstatny vliv.
Pokud vam deska (& disk) podporuje UDMA33, tak hdparm -c1d1m16X66
/dev/hdx
udela skutecne divy.
Pokud UDMA nepodporuje je dobre pouzit aspon nektery z PIO mode
+ multicount + 32 bit I/O support.
(napr. hdparm -c1m16X12 /dev/hdx pro PIO mode 4).
Jaky PIO (prip.UDMA) mode umi disk je mozno vycist z hdparm -i /dev/hdx.

S pozdravem
Roman DAVID