vypaleni Debian 2.2CZZ

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Pátek Únor 23 15:02:50 CET 2001

On Fri, 23 Feb 2001, Roman Oswald wrote:

> vypalil a za jakou cenu? Ani navim kolik cita tato distribuce cedecek, ale
> slysel jsem ze ji lze nainstalovat v minimalni konfiguraci snad do 200MB,
> coz je na rozdil od RH pohadka. Dekuji za jakykoliv kontakt.

Standardní binární distribuce má 3 CD a na nějakém maďarském ftp jsem
našel ještě 2 extra CD. Vřele doporučuju Debian 2.2 r2 a taky si dejte
pozor na 1. CD - rozděluje se na US a NON-US. US samozřejmě nemá spoustu
balíčků se SSL. Jinak mně běhá i s X Window Systemem na 250 MB disku.

>             S pozdravem Roman Oswald

S pozdravem

                      Marcel Kolaja, NLPlab
                 http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
      "This thorn in my side is from the tree I've planted.
                    It tears me and I bleed."
                            Metallica
           Petition For A Software Patent Free Europe
                 http://petition.eurolinux.org/