vypaleni Debian 2.2CZZ

Petr Stanek snek na penguin.cz
Neděle Únor 25 16:16:38 CET 2001

Marcel Kolaja wrote:

> Standardní binární distribuce má 3 CD a na nijakém maiarském ftp jsem
> našel ješti 2 extra CD.

No proc nepouzijete ceske zdroje? Distribucni CD ktere CZLUG pripravil ve
spolupraci se serverem Penguin.cz naleznete na jeho FTP.

Je tam pristup pres FTP a HTTP (pro ty co nemaji reverzi na IP) a ISO
image je mozno pred stahnutim prohlednou. Jsou tam totiz pripojeny
pres loop jako normalni CD-ROM!

 ftp://ftp.penguin.cz/debina-cd/
http://ftp.penguin.cz/debina-cd/

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz