Nechce fungovat startx program -parametry

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Neděle Únor 25 09:57:52 CET 2001

On Sun, 25 Feb 2001, Pavel Kankovsky wrote:

> startx je skript, ktery sve parametr preda programu xinit, ktery pak
> udela to, ze cast pouzije pro spusteni X serveru a cast pro spusteni
> "inicialniho" klienta, typicky nekeho *xinitrc, ktery spusti mj. window
> manager. Uvedeni explicitniho prikazu, napr. prikazu emacs, spusteni wm
> s nejvetsi pravdepodobnosti inhibuje, coz je obecne spatna vec (viz vyse
> uvedena poznamka). Nicmene popisovany problem je zrejme jineho razeni: zda
> se, ze nekdo (startx?) ma problemy zpracovat sve prametry; zkuste se do
> toho skriptu podivat a spustit xinit rucne.

Nebyvalo to za mych maldych let tak, ze se to psalo
startx -- emacs file...
??

Ale mozna to neplati na vsech distribucich.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.