vyladeni systemu

Dalibor Straka dast na regionet.cz
Neděle Únor 25 14:23:22 CET 2001

Robert Vojta wrote:

> to na esound? Nebo prehravate mikmodem pres esound? Pokud prehravate primo
> na te masine tak zadny esound, ... nepotrebujete.

to mate pravdu, omlouvam se. Ja jsem tam mel i mpg123 a k tomu jsem
esound potreboval a tak jsem s plnou hlavou problemu uvedl i esound.

Michal Krause wrote:

> Jeden postreh: prekopirovani 800KB pres scp trvalo 1:06       (OpenSSH)
> s RedHat 6.1 to trvalo 0:10 (se starym SSH)
> to bych take chtel zlepsit
To jsem nevedel, ze to pouziva jinou sifru. Dal to uz zvladnu s manem.
To mne ani tak nedrazdi jako ten zvuk :-(

Jenom pripominam, ze se jedna o soubory MOD, nikoliv MP3. Zrovna se
chystam stahnout a prekompilovat(samozrejmne na jinem pocitaci) zdrojaky
mikmod a audiofile s optimalizaci pro 486 a rychlost. Snad to nebude
zbytecna prace

S pozdravem

Dalibor Straka