ZoltrixNightingale & Linux

David Belohrad belohrad na isibrno.cz
Neděle Únor 25 14:43:00 CET 2001

Zdravim,
vazeni rozjel prosim nekdo tuto zvukovku pod linuxem? Me se to podarilo se
stavajicimi ovladaci na CMI8xxx (jadro 2.4.2), ale chova se to naprosto
zahadne: pri pouziti mpg123 to bezi bez problemu, ale jakmile pouziji napr
xmms, tak se hrani strida asi tak po sekunde se sumem (rozumej: 1 sekundu
hraje, 1 sekundu chrci, 1 sekundu hraje .... uplne stejne se mi chova
realplayer). navic nevim jak zapnout opticky vystup, coz je duvod kvuli
kteremu jsem ji kupoval. k zvukovce jsou na cedecku dodavany drivery pro
linux, ale v okamziku kdy pouziji postup jaky je tam napsany, tj. zkopirovat
a rozbalit zdrojaky do aresare <linuxsrc>/drivers/sound (mimochodem -
obsahuje to cmpci.c, makefile a potom jeste config.in nebo tak nejak) a
provedu make menuconfig, tak zacne parsovat scripty a zahlasi chybu a vubec
ne nespusti. Tak jsem to zkousel jeste tak, ze jsem vymenil jenom ten
originalni cmpci.c za ten z cedecka a po asi 5 minutach kompilace mi to na
tom driveru vyskocilo s nejakou hlaskou ze nemuze najit definici neceho.
tak nevim.
muze prosim nekdo pomoci?
d.