Pomale ftp

Marek Repisky mrepisky na foundry.sk
Pondělí Únor 26 08:40:34 CET 2001

Dobry den!

Mam Linux RH 6.1, na ktorom som pre stahovanie updatov AVP
uspesne pouzival skript napisany v Perle. Ale zhruba dva tyzdne
spat mi to zahadne prestalo fungovat. Skor ako sa podarilo nadviazat
spojenie so serverom ftp.avp.ru, vyprsal 120 sekundovy timeout.
Skusal som to klasicky cez klienta ftp. Spojenie sa podarilo nadviazat,
ale az po 4 minutach. Ked som to skusal z ineho PC z rovnakej siete
ale z Win, tak sa to konektlo takmer okamzite.
Zmenil som timeout na 300 sekund. Takto sa to spoji a skript uspesne
prebehne. Ale preco to z Win ide hned a z Linuxu to trva az 4 minuty?
V com by mohla byt chyba? Nic podstatne som za posledne dva tyzdne
nemenil.