RE: Interný ISDN adaptér a LINUX

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Únor 26 15:00:59 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001, Brukner, Ludek wrote:

> Ja pouzivam Fritz! v PnP verzi vic nez rok vcelku bez problemu.

Rozchodil jste faxovani? Je to pravda, ze se nektere casti ovladacu daji
sehnat jen jako binarni moduly?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.

Daląí informace o konferenci Linux