pomalost LINUXU

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Únor 26 09:20:13 CET 2001

Ondrej Krsko schrieb in Nachricht <000201c09f50$9d1b8380$c0f2fea9 na ondro>...

>tak to by ma zaujimalo, v com robi ten vas kamarat tie aplikacie. pokial je
>to nejake ASP, tak je to urcite pomalsie, co mozem posudit z vlastnych
>skusenosti. S ASP som robil asi rok kazdy den, s PHP asi tak isto

To nie je o PHP versus ASP, to je o dostupnosti kniznic a nastrojov.
Ja sa tu nemozem vyjadrovat z vlastnej skusenosti, o tomto zial
neviem nic, ale nemam dovod mu neverit.

Jaroslav Honsa schrieb in Nachricht ...

>Samozrejme. Ale pokud se budu chtit zivit touhle instalaci, predem se to
>naucim, sezenu si potrebne aplikace (pochybuju, ze nejsou), pripadne si
>neco sesmolim sam a pak si cas uceni zapocitam do konecne ceny. Ostatne
>tak do asi delaji vsichni.

Toto je pravdu povediac dost naivny pristup. "Urob si sam" nefunguje,
ak chcem robit intranety, nemozem si najprv naprogramovat vyvojarske
nastroje a potrebne kniznice. Kym Vy smolite, konkurencia zaraba...

Samozrejme, ze naklady na skolenie v konecnom efekte zaplati zakaznik.
Je ale rozdiel, ci urobite za rok jednu aplikaciu, alebo dvanast...

>Neni duvod. Je to jen otazka nabidky a poptavky. A zajetych koleji.

Presne to ale _je_ ten dovod. Az budu riesenia vyvijane pod Linuxom
lacnejsie ako pod Windoze, moze sa situacia rychlo obratit. Zatial
ale vacsinou nie su (nebavime sa tu o ISP alebo o file serveri
s jednoduchou postou, ktora vacsine mensich firiem staci - tam
je situacia ina a nepouzit Linux je blbost).

Zdravi
--
                                                          Stano