pomalost LINUXU

Mojmir Motycka mojmir.motycka na worldonline.cz
Neděle Únor 25 17:12:14 CET 2001

Dne So, 24 úno 2001 jste napsal(a):

> Nezabudajte, ze pokial ma system aj stoji o $ 5000 viac,
> vrati sa mi to, pokial usetrim 50 hodin prace externeho
> cloveka, pripadne o nieco viac prace svojho zamestnanca.
> A tu Linux zatial podla mna prehrava.

Co se tyka rychlosti vytvoreni web aplikace, tak mate i nemate pravdu.
Znam nekolik (komercnich) aplikaci pro rychlou tvorbu sofistikovanych www
aplikaci i pod UNIX (resp. Apache).
Na druhe strane, pokud vytvorite www aplikaci (napriklad shop) pod NT a
jste uspesny :-0) tak vam padajici pretizeny server moc k uzitku taky
nebude a vynucena prace "ladice aplikaci" pod NT take neni za pusinku
(pokud se mu to vubec povede).

 |\__/|
( 0 0 )       Pekny den
 ( ^ )                               Mojmir Motycka

A long time ago in a galaxy far, far away ...