Secure Shell na RedHat 7.0

Pondělí Únor 26 11:46:08 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001 taufer na kobp.cz wrote:

> Zeptam se jako zacatecnik (coz jsem). Jak nastavim prihlasovani
> uzivatelu k RedHat 7.0 pouze SSH aniz bych jim znemoznil po prihlaseni
> dale pouzivat telnet? Prosel jsem manual pages, ale asi to stale delam
> blbe.

Pokud chcete zakazat pristup pres telnet vsem (dobry napad), tak sluzbu
vyradte z provozu. Bud odinstalujte balicek telnet-server nebo si spustte
program 'setup' a sluzbu telnet vypnete (resp. v programu ntsysv).

Pokud chcete zakazat pristup pres telnet selektivne, tak to jde nastavit
pomoci tcpwrapperu podle adresy, odkud se muze (nesmi) uzivatel prihlasit.

Vice viz (a archiv konference): man 5 hosts_access

--
                        Milan Kerslager