Secure Shell na RedHat 7.0

Michal Gros xnene na soutel.cz
Pondělí Únor 26 11:36:21 CET 2001

 MOc dobre nechapu vasi otazku
O tom jaky bude pouzit protokolo rozhodujete volbou Softu ktery na
pripojovani pouzivate. Obe sluzby se skladaj ze dvou casti server. a client.
Vsak tedy pokud zakazete na serveru telnet nic nebrani tomu aby se ten kdo
se prihlasi SShackem dale nekam prihlasoval telnetem. Pokud chcete zakazat
telnet je spoustenej prez Xinetd takze ho tam staci vypnout .
Pokud chcete nastavit jenom nejaka omezeni juknete se jeste k cemu jsou
hosts.allow a hosts.deny.

> Zeptam se jako zacatecnik (coz jsem). Jak nastavim prihlasovani uzivatelu
k RedHat 7.0 pouze SSH aniz bych jim znemoznil po prihlaseni dale pouzivat
telnet? Prosel jsem manual pages, ale asi to stale delam blbe.