Problem s instalaci RH 6.2

Bradova, Lenka Lenka.Bradova na ccme.cz
Pondělí Únor 26 12:57:35 CET 2001

Dobry den,
obracim se na vas s prosbou o radu. Zkousela jsem nainstalovat RH 6.2, ale
ve chvili, kdy se v ramci instalce spusti rozdeleni disku a ja se pokousim
vytvorit boot partition, vzdy dostanu chybovou hlasku "boot partition is too
big" a to, at tam zadam prakticky jakoukoliv velikost.
Mam jeden HDD (20GB), na nem je vytvorena Primary DOS, Extended DOS a v
extended logicke disky. Na primary sedi W98, v extended je W2K a o instalaci
jsem se pokousela na posledni logicky disk. Bez problemu jsem vytvorila swap
partition, normalni linux native, ale boot partition nesla, tak by mne
zajimalo, jak to obejit. Potrebuji zachovat obe instalace Windows.
Zaroven mam dalsi dotaz, kamarad povidal, ze mu Linux nestartuje, protoze ma
ps2 klavesnici a 6.2 toto nepodporuje.
Predem vam moc dekuji za odpoved.

S pozdravem Lenka Bradova

Lenka Bradova
COMMERZBANK SECURITIES c
I.T. department
110 00 Praha 1
Myslíkova 31
Tel.:	+420 2 21908-264 (dl)
Fax.:	+420 2 21908-119  attn. Lenka Bradova
E-mail:	mailto:Lenka.Bradova na ccme.cz
http://www.ccme.cz