Problem s instalaci RH 6.2

xnene na soutel.cz xnene na soutel.cz
Pondělí Únor 26 13:09:32 CET 2001

> [...]
> ve chvili, kdy se v ramci instalce spusti rozdeleni disku a ja se pokousim
> vytvorit boot partition, vzdy dostanu chybovou hlasku "boot partition is too
> big" a to, at tam zadam prakticky jakoukoliv velikost.
> Mam jeden HDD (20GB), na nem je vytvorena Primary DOS, Extended DOS a v
> extended logicke disky. Na primary sedi W98, v extended je W2K a o instalaci
> jsem se pokousela na posledni logicky disk. Bez problemu jsem vytvorila swap
> partition, normalni linux native, ale boot partition nesla, tak by mne
> zajimalo, jak to obejit. Potrebuji zachovat obe instalace Windows.

Problem je prave v tom velkem disku
Ja jsem podobny problem resil u 15 GB disku . I s naistalovanejma WIN 98
Problem jsem vyresil tim ze jsem mel boot na partisne mensi jak 3 GB pak mi vse
chodilo normalne pak je problem s lilem  nechce bootovat u vetsich disku
viz archyv, myslim ze je tam teho napsano tuny . :))))

> Zaroven mam dalsi dotaz, kamarad povidal, ze mu Linux nestartuje, protoze ma
> ps2 klavesnici a 6.2 toto nepodporuje.
> Predem vam moc dekuji za odpoved.

to je hloupost :))))))))))) mam tu minimalne 2 pocitace kde mi chodi PS 2 klavesnice. to se mi nezda.

Michal Gros