Raid Promise Fasttrack 100

Jan Kovář webmaster na novibra.cz
Pondělí Únor 26 21:55:02 CET 2001

Dobry den.
Mam Radi radic viz subjekt. Vyrobce dodava ovladace, u kterych udava, ze
jsou pro Linux Redhat 6.2 a 7.0. Zipovany soubor obsahuje tyto soubory
(pokud by to nekomu neco reklo (me bohuzel ne))
modinfo
modules.cgz
modules.dep
pcitable
rhdd-6.1
readme.txt, ve kterem je navod, jak radic nainstalovat pri instalaci
Redhatu. To jest, aby slo Redhat instalovat primo na disk, ktery je na tomto
raid radici. Bohuzel tam ale neni napsano, co delat v pripade, ze potrebuju
zkompilovat nove jadro. Nikde jsem tam nenasel moznost instalace tohoto raid
zarizeni. Muzete mi nekdo poradit, jak by se to dalo udelat? Staci ty
soubory nekam kopirovat pred kompilaci jadra, aby to slo? Chci pouzit jadro
2.4.2, ted mam 2.2.16. Uz jsem to zkusil, jestli to nahodou nejak neprojde a
neproslo. :-)
Nemate nekdo tento radic a zkusenosti, co s tim?

Diky

Honza Kovar