cestina v RedHat7.0

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Pondělí Únor 26 20:45:55 CET 2001

Zdravim,
nedavno se tu omilala cestina v KDE. Kdyby se mi zobrazovalo Ko? tak nad tim
mavnu rukou. Horsi je, ze mi nvim proc v osobnim nastaveni nejde změnit
rozlozeni klavesnice (nenajede ani ten program, kterym se to dela, nevim jak
se menuje ;). Kdyz to zmenim pomoci "setxkbmap cs" (nebo v Gnome) tak muzu
psat nad pismenkama carky, ale hacek nenapisu ani kdybych se... S KDE 2.0.1
uz jsem se stejne rozloucil, je to na muj vkus jeste moc nestabilni, to muzu
rovnou zapnout Win, Gnome je o moc lepsi, ale ta cestina me fakt stve.
Pouzivam cesky RedHat7.0. Kdyz jsem predtim mel 6.4, tak to fungovalo. Tak v
cem muze byt problem (nebo jsem jenom totalni BFU a je to neco banalniho?)

jarda
e-mail | jarda.kosulic na centrum.cz
web | http://smart.host.sk
icq# | 106742279

PS: objednal jsem si z Linux CD RedHat7.0cz a KDE2.0.1, abych se o dva dny
pozdeji zde dovedel, ze kde je uz na RH a stacilo obednat si to dvojcedecko.
Takovy detail - na seznamu baliku na LinuxCD je jen KDE1xx, jak sem mel
vedet, ze tam pripalili i KDE2.0.1? Nestalo by za to umistit tam
_duveryhodny_ seznam balicku?
PPS: neshani nekdo KDE2.0.1 na cd za 100Kc i s postovnym?