GNU HURD na 386

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Únor 27 08:24:06 CET 2001

On Mon, Feb 26, 2001 at 09:09:22PM +0100, Mojmir Motycka wrote:
> Teda, vase uvahy jsou tak trosku odezdi ke zdi. Nemyslite?
Ahoj,

  souhlas, jsi dost idealista. O tom hardware bych tak nebasnil, ja mel se
svyma vadnyma pametma a cachkama dobre skusenosti... Polozit se tim da vse...
  Bodejt' by to nebylo velke. Precti si archiv konference, zrovna tento tyden
tu bezelo jak nainstalovat minimalizovane verze i __hodne__ nenarocne verze...
  Pokud ti to nebude stacit, instaluj minix. (Tez archiv teto konference, tak
14 dni)
  Co se rychlosti na techto masinach tyce, zahod C++ a udelej to v C. Jo a
hodne minimalisticky a na rychlost.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz