GNU HURD na 386

Petr Čech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Únor 27 15:16:00 CET 2001

Martin Koníček napsal:
> Ahojky vsihni.
>
> Mel bych dotaz, jestli nekdo nevi, jak nainstalovat GNU HURD, zkompilovat

prez Debian treba. www.debian.org o bude napsany. uz presne ale nevim kde.
asi viz. archiv

> pro nej aplikaci v C++ a to s omezenim na 2 MB Ram. Slysel jsem totiz, ze
> tenhle system je uplna bomba a pry ho nic nedonuti spadnout a to vcetne

hehe. jeste pry tak daleko neni. navic je podpora HW mnohem mensi, coz
pravda v pripade routeru nemusi byt tak velky problem. A s tou pametovou
narocnosti si tak moc nefandete. Pouzita to taky glibc 2.2 (nebo aspon
2.1) a gcc, takze pametove naroky programu jsou stejne, jako v aktualnich
versich linuxu.
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

Digital Electronic Being Intended for Assassination and Nullification