Problem s instalaci RH 6.2

Úterý Únor 27 09:30:08 CET 2001

On Mon, 26 Feb 2001, Bradova, Lenka wrote:

> [...]
> ve chvili, kdy se v ramci instalce spusti rozdeleni disku a ja se pokousim
> vytvorit boot partition, vzdy dostanu chybovou hlasku "boot partition is too
> big" a to, at tam zadam prakticky jakoukoliv velikost.
> Mam jeden HDD (20GB), na nem je vytvorena Primary DOS, Extended DOS a v
> extended logicke disky. Na primary sedi W98, v extended je W2K a o instalaci
> jsem se pokousela na posledni logicky disk. Bez problemu jsem vytvorila swap
> partition, normalni linux native, ale boot partition nesla, tak by mne
> zajimalo, jak to obejit. Potrebuji zachovat obe instalace Windows.

Jadro je prilis vysoko. Pouzijte novejsi LILO (treba:

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-6.2/RPMS/lilo-0.21.4.3-1.i386.rpm

a v /etc/lilo.conf pouzijte volbu 'lba32'. Pokud to Vas BIOS bude umet,
tak LILO jadro natahne i z oblasti nad urovni 1024 cylindru.

> Zaroven mam dalsi dotaz, kamarad povidal, ze mu Linux nestartuje, protoze ma
> ps2 klavesnici a 6.2 toto nepodporuje.

Jestli myslel USB klavesnici, tak ano. PS/2 klavesnice je funkcni uz
nejaky ten rok.

--
                        Milan Kerslager