Problem s instalaci RH 6.2

Libor Pavlik libor.pavlik na etnetera.cz
Pondělí Únor 26 13:10:20 CET 2001

"Bradova, Lenka" wrote:

> Dobry den,
> obracim se na vas s prosbou o radu. Zkousela jsem nainstalovat RH 6.2, ale
> ve chvili, kdy se v ramci instalce spusti rozdeleni disku a ja se pokousim
> vytvorit boot partition, vzdy dostanu chybovou hlasku "boot partition is too
> big" a to, at tam zadam prakticky jakoukoliv velikost.

Tohle je "problem" LILA. Na RH 6.2 je jeste verze ktera umi bootovat z
partisny o max velikosti asi 6 nebo 8 giga (presne si to cislo
nepamatuju - da se najit na netu).
Ja sem to nakonec resil 20MB boot partisnou a zbytek uz libovolne.
... a nebo se da pouzit novejsi LILO, ale to uz je pracnejsi nez jen
nabootovat z CDecka a nainstalovat.

Liboru