pomalost LINUXU

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Únor 27 09:48:14 CET 2001

Pavel Kankovsky schrieb in Nachricht
<20010227013549.2181.1 na argo.troja.mff.cuni.cz>...

>Libi se mi ten smer implikace. To, co si lide budou kupovat, je urceno
>tim, co zrovna bude maximalizovat zisky vyrobcu. Orwell s Kafkou by se
>nestacili divit. :)

:-))) pozeram, ze to fakt vyznelo blbo. Myslim tym to, ze ak budem
produkt debugovat do posledneho bugu, bude stat tolko, ze ho nikto
nekupi a nakoniec prehraju vsetci. Netrufam si odhadnut, ako to funguje
u produktov pre masovy trh typu M$ - v kazdom pripade ramcovo vidim
hospodarenie firmy v ktorej robim a hoci by bolo velmi fajn sadnut si na
pol roka, povedat, ze sa v tom case nebudu robit nove features, a potom
vypustit uplne dokonaly software, obavam sa, ze by to asi z ekonomickeho
hladiska neslo.

>Neprehanel bych to s tim optimismem. :)

Pokial si na spravnych podujatiach, mozes sa pytat priamo ludi
z Microsoftu a ak mas stastie, mozno sa nieco dozvies :-)
Open source obvykle nema poriadnu dokumentaciu, lebo vyvojarom
sa ju pisat nechce (prirodzene, mne sa tiez nechce). M$ si z chybajucich
informacii urobil dobry job, takze je to "iba" otazka ceny.

Jednu taku konferenciu som pred rokom zazil a debata so sefom
vyvoja MSVC bola fakt zaujimava. Istym nedostatkom pravda bolo,
ze to bolo v Bonne, kde je vcelku dobre pivo a kvalita odpovedi
ucastnikov panelovej diskusie klesala umerne s rapidne sa stencujucou
zasobou na ich stole :-)

Zdravi
--
                                                      Stano