webmail?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Únor 27 14:18:51 CET 2001

> vmisim se do diskuse, rekla mi jedna autorita v linuxu (nebudu jmenovat), ze
> jeho zkusenosti s IMPem (nekdy minuly rok, mozna uz se to zmenilo) jsou
> tristni - pada, hlavne kdyz se tam pripoji "vic" stanic (treba 10).
> Potreboval bych neco, co umozni pres webovske rozhrani precist postu i s
> prilohou, kdyz zrovna nefunguje jeho PC nebo proste nema nakonfigurovany
> ucet (instalace, ...).
> Pokud to nebudu muset prekladat, jeste lepe. RPMko by bylo super.
> Nepotrebuji zadne planovace, ...

Mne bezi IMP bez problemov. Verzia 2.2.
Predtym som mal 2.0 a s tou boli problemy. Blblo jej citanie priloh a
niekedy ani neukazala stranku a nahlasila ze stranka neexistuje.
To bude asi to co Vam jedna autorita povedala.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2