webmail?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Úterý Únor 27 17:47:33 CET 2001

"Martin Reiser" <martin.reiser.konf na tesmedia.cz> writes:

> vmisim se do diskuse, rekla mi jedna autorita v linuxu (nebudu jmenovat), ze
> jeho zkusenosti s IMPem (nekdy minuly rok, mozna uz se to zmenilo) jsou
> tristni - pada, hlavne kdyz se tam pripoji "vic" stanic (treba 10).
> Potreboval bych neco, co umozni pres webovske rozhrani precist postu i s
> prilohou, kdyz zrovna nefunguje jeho PC nebo proste nema nakonfigurovany
> ucet (instalace, ...).
> Pokud to nebudu muset prekladat, jeste lepe. RPMko by bylo super.
> Nepotrebuji zadne planovace, ...
>
> Ten clovek mi doporucil twig, ale ta konfigurace mozna nebude snadna, neni
> [...]

www.squirrelmail.org - rychly, ma cisty a hezky interface.  konfigurace se
da udelat pres perlovy programek, a s instalaci nezabere vice nez 10 min.

--
Ondřej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6