ceska klavesnica - slackware/XFree4.0.2

Radoslav Bodo bodik na students.zcu.cz
Úterý Únor 27 22:52:15 CET 2001

> Zdar,
>
> nedari sa mi dat dokopy cesku klavesnicu, odmieta pisat makcene
> (ha`c~ky:). Uz som to kedysi vyriesil, ale nemozem si spomenut ze ako.
>
> postup:
> okopcenie /usr/share/i18n a /usr/share/locale z redhatu :)
> export LANG=cs_CZ
> export LC_ALL=cs_CZ
>
> XF86Config:
> Section "InputDevice"
>     Identifier  "Keyboard1"
>     Driver      "Keyboard"
>     Option "AutoRepeat" "500 30"
>     Option "XkbRules"   "xfree86"
> [...]

mel jsem stejny problem s debianem a vyresil jsem ho na radu z konference
czdebian-l na debian.cz nasledujici konfiguraci v XF86Config-4:

Section "InputDevice"
        Identifier      "Generic Keyboard"
        Driver          "keyboard"
        Option          "CoreKeyboard"
        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc104"
        Option          "XkbLayout"     "czsk(us_cz_qwerty)"
        Option          "XkbCompat"     "group_led"
EndSection

bodik