ceska klavesnica - slackware/XFree4.0.2

Vitek Burda (noname2) burdav na cs.felk.cvut.cz
Středa Únor 28 00:17:33 CET 2001

> mel jsem stejny problem s debianem a vyresil jsem ho na radu z konference
> czdebian-l na debian.cz nasledujici konfiguraci v XF86Config-4:
>
> Section "InputDevice"
>         Identifier      "Generic Keyboard"
>         Driver          "keyboard"
>         Option          "CoreKeyboard"
>         Option          "XkbRules"      "xfree86"
>         Option          "XkbModel"      "pc104"
>         Option          "XkbLayout"     "czsk(us_cz_qwerty)"
>         Option          "XkbCompat"     "group_led"
> EndSection
---
ja mam stejny problem, pri pouziti teto konfigurace mi ale pise cesky
jenom pulka ceskych znaku... :(
prepinani pomoci shift-shift je mozne ale z cesky klavesnice mi pisou
spravne jen znaky ýáíé a ostatni "nedelaji nic"

vzhledem k tomu, ze czech-howto uz neni zrejme moc aktualni bych prosil
pripadne autory o napsani novejsi verze, ktera bude jiste mnohem kratsi
:)

mam debian woody, xfree 4.0.2, kernel 2,4.x

co ted?
diky
Vitek Burda