instalace KDE 2.1 na RH 7.0

Jan Sykora Jan.Sykora na feld.cvut.cz
Středa Únor 28 11:17:10 CET 2001

udajne pry chybi balik arts (v bin pro jine distribuce se nachazi).

PS: nevim jak se to jevi ostatnim (sam pouzivam KDE velmi dlouho vcetne
kde2.0 a doposud mi pripadalo na skutecnou praci - ne na hrani - lepsi
nez gnome), ale u 2.1 me KDE-ove trochu zklamali
- nefungujici bin distr. pro RH7.0
- pri opusteni session core dump (kde je ta udajna stabilita?)
- prapodivne prekreslovani backgroundu v konsole
- divne chovani desktop pageru (umisteni a velikost oken)
- kde jsou ty vsechny feature z wishlistu, uzivatelsky (nehodnotim
konqueror - ten stejne nepouzivam) se oproti 2.0 temer nic nezmenilo
(krome nejakych vyskakujicich zvetsenych ikon...)

--
Jan Sykora

Czech Technical University of Prague
Faculty of Electrical Engineering