instalace KDE 2.1 na RH 7.0

Martin Sitar martin.sitar na internet.cz
Středa Únor 28 12:39:00 CET 2001

Michal Žejdl zejdl na suas.cz wrote:

> Ahoj,
> stáhl jsem si včera z

ftp://ftp.sourceforge.net/pub/mirrors/kde/stable/2.1/distribution/rpm/RedHat/7.0/
> KDE 2.1 a nejde mi nainstalovat kvůli závislostem (s KDE 2.0 a 2.0.1
> jsem se vypořádal bez problémů). IMHO chtěl balíček kdelibs-sound
> soubory, které nebyly v žádném ze stažených balíčků. Zaznamenal někdo v
> tomto případě úspěch či prohru?
> --
> Ing. Michal Žejdl                     e-mail: zejdl na suas.cz
> Sokolovská uhelná, a.s.                       tel.: +420 168 64-5418

Ja nevidim problem nikde, pravda nejake zavislosti byly na obtiz, ale vse
de pres Fvh popripade -e a pote instalace, je to asi trochu hrani, ale
stoji to za to. Je potreba arts - to je fakt.
arts-2.1-3
kdenetwork-2.1-2
kdegames-2.1-3
kdebase-2.1-3
kdelibs-2.1-3
kde-i18n-Czech-2.1-2
kdeadmin-2.1-2
kdegraphics-2.1-2
kdepim-2.1-3
kdesupport-2.1-2
kdebindings-2.1-1
kdelibs-sound-2.1-3
kdetoys-2.1-2
kdeutils-2.1-2
kdebindings-kmozilla-2.1-1
kdemultimedia-2.1-2
koffice-2.1-1 (rawhide)

Pouzivam Wolverine (7.0.91), ale kolega ma up2date 7.0 a vse mu funguje,
mozna este bude potreba balik lm_sensors-2.5.5-2

Martin