Force otvorenie noeho okna browsera z apacha

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Únor 28 22:36:54 CET 2001

| Odesílatel: Korinek, Jan <Jan.Korinek na compaq.com>

Nemyslim, vzdyt i to je zasah do kodu.

Reseni je podle mne dvoji:

1. napsat/najit modul pro apache, ktery to udela
2. vy pouzijete frames, podobne jako to dela server XOOM.com:
	uzivatelske soubory jsou v nejakem podadresari,
	treba www.xoom.com/user/_XOOM/, ktery se muze cas od casu menit
	= ochrana pred tim, aby nekdo udaval link ve tvaru
	xoom.com/user/_XOOM/index.htm misto xoom.com/user/index.htm

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications