Shanim: Disk Conner CP2024

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Únor 28 22:36:55 CET 2001

| Odesílatel: Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz>
|
| Velmi se omlouvam za obtezovani OT hardwarem , ale po prostudovani
| Meta-FAQ jsem nedospel k zaveru, ze bych to sem nesmel poslat (a krome
| toho nevim, kde jinde se koncentruji lidi sbirajici ruzny "odpad" typu
| 386SX a delajici z toho linuxove superstroje ;-)
|
| Proto se ptam, zda nekdo nemate jeste funkcni 2.5'' HDD presne typu v
| %subj% . Ma kapacitu 20MB (ano mega).
|
| Velmi bych ho uvital, nebot prave mi odesel v jinak peknem subnotebooku
| Olivetti Quaderno ktere nema moznost nic pro HDD v biosu nastavovat a s
> [...]

Jo, ja ho znam, v minulem zamestnani jsem ho pouzival asi 6 let.
Mimochodem, muj minuly zamestnavatel (ESCOM CS a.s.) je dovazel z nemeckeho
HQ, a ceske Olivetti kvuli tomu hystercilo, nebot byl prodavan za polovicni
cenu. U nas se delal taky servis, takze se zkuste poptat tam. ESCOM byl
koupen CHS pomoci prostrednika z nejakych ostrovu (aby to tolik nebilo do
oci) a jmenuje se ted comfor. Co vim, tak puvodni ceske HQ ESCOMu
neexistuje uz asi pul roku (vyroba, servis, velkoobchod), jinak pobocky
neustale jedou, zkuste se zeptat na nich (www.com4.cz), nebo u ceskeho
Olivetti.

Jinak na ten megovy disk D: (ROM/NV-RAM disk) muzete zapsat asi 17kB (po
tzv. factory resetu = stisknout vypinac+reset z boku, o ne vsak prijdete),
displej je AT&T6300 - treba se vam tohle info bude hodit.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications