KOMERCE: Školení DocBook

Jirka Kosek jirka na kosek.cz
Středa Únor 28 23:03:39 CET 2001

Zdravím,

poslední dobou se v konferenci objevilo několik dotazů ohledně DocBooku,
proto si dovoluji zaslat tuto informaci komerčního charakteru.

Ve dnech 20. a 21. března povedu školení věnované DocBooku. Program
školení:

Úvod do problematiky tvorby dokumentace
Architektura DocBooku
Základní elementy DocBooku a jejich použití
Vkládání obrázků a tabulek
Odkazy, automatické generování obsahu a rejstříku
Zápis prvků uživatelského rozhraní
Konverze dokumentace do HTML formátu
Konverze dokumentace do nápovědy ve formátu HTML Help
Formátování dokumentace pro tištěný výstup
Přizpůsobení dokumentace pro jednotlivé skupiny uživatelů
Volně dostupné a komerční nástroje podporující DocBook

Převážná část školení se věnuje DocBooku a zpracování docbookových
dokumentů pomocí volně dostupných nástrojů (DSSSL styly + Jade, XSL
styly + XSL procesory, Emacs+PSGML). Kromě toho budou během školení k
dispozici i WYSIWYG XML editory XMetaL a Epic.

Podrobnější informace o ceně a způsobu přihlášení naleznete na adrese

	http://www.borland.cz/skoleni.html

Pro další informace o obsahu školení se můžete podívat na adresu

	http://www.borland.cz/sk_popis_docbook00.html

nebo mne kontaktovat na mojí e-mailové adrese.

Pokud nevíte, co to je DocBook, na tento mail zkrátka zapomeňte, nebo se
podívejte na slidy z přednášky, kterou jsem měl vloni na LinuxHallu

	http://www.kosek.cz/xml/dblh/frames.html

Dlouho neváhejte, volných je už jen pár posledních míst ;)

  Jirka Kosek
  e-mail: jirka na kosek.cz
  http://www.kosek.cz