rh 7.0, gcc a problemy

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 2 12:56:51 CET 2001

>    do noveho roku se starymi problemy - omlouvam se predem, ale prave
jsem
> prolezl arxiv konference krizem krazem a nenasel jsem uspokojive reseni:
> upgradnul jsem rh 6.2 na 7.0 a mam ted samozrejme problemy s kompilaci
> programu pomoci gcc. samozrejme, ze jsem o tom vedel dopredu, ale myslel
> jsem si, ze to pujde nejak rozumne, snadno a ryxle vyresit, ale
nezvladnul
> jsem to. takze se ptam: CO VSEXNO mam downgradovat (gcc, egcs a ja nevim
co
> [...]

Zdravim

predpokladam, ze jste si nainstalil RH 7.0 cz. Zde jsou jiz zahrnuty opravy
      chyb k 17.12.2000. Zakon schvalnosti zrejme chtel, ze opravy glibc
      vysly 18.12.2000 a opravy gcc 19.12.2000. Zde je odkaz:

http://www.redhat.com/support/errata/rh7-errata-bugfixes.html

Michal Vymazal