nechodi ping

Jiri Mares Jiri.Mares na green.cz
Středa Leden 3 16:01:07 CET 2001

dobry den,

uz nevim kde muzu mit chybu. mam prelozene jadro, kde pouzivat drivery
sitovek primo v jadre. vse je nsatvene, takze se mi po restartu obe sitovky
spusti a jsou funkcni. jedna sitovka vede do interni site druha na internet
(pres radio). pokud pocitac zapojim tam kam mam, pak ping v interni siti
chodi a ping na default gateway do internetu (verejna adresa) nechodi. pokud
zamenim sitovky (prohodim jim v nastaveni adresy), pak opet nechodi ta
verejna cast (neni to problem hw sitovkek).

ipchains mam na vsechno accept. pokud pripojim nas puvodni NT server, pak
ping chodi.

kdyz se pres ifconfig kouknu na externi zarizeni, pak pakety prijima i
posila (meni se pocet odeslanych i prijatych ramcu).

nemate nekdo ideu odkud vane vitr?

Jiri Mares (mailto:Jiri.Mares na green.cz)
GREEN Center s.r.o. (www.green.cz)
Czech Republic