KDE 2.0 v debianu

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Čtvrtek Leden 4 09:04:27 CET 2001

Dobry den,

	nevim, na koho se mam presne obratit, tak pisi sem. Snad se tu nekdo
najde, kdo se toho chytne.

	Z ftp.kde.org jsem si stahl z distribuce stable kde 2.0 vsechny *.deb
package. Kdyz jsem je zkousel nainstalovat, tak jsem nemohl kvuli zavislostem
baliku na jinych (konkretne vetsina jich zaviselna na libmng). Po kratsim
hledani jsem zjistil, ze libmng neni soucasti stable distribuce debianu. Tento
balik jsem vsak nasel v unstable distribuci a jeho zavislost byla na verzi libc6
z unstable distribuce. Zda se mi divne, ze baliky ze stable distribuce zavisi
na balicich z unstable distribuce. Ja si myslim, ze nekde je chyba.

	Petr Kucera.