KDE 2.0 v debianu

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 4 08:32:00 CET 2001

pkucera na mh.vri.cz napsal:
> Dobry den,
>
> 	nevim, na koho se mam presne obratit, tak pisi sem. Snad se tu nekdo
> najde, kdo se toho chytne.
>
> 	Z ftp.kde.org jsem si stahl z distribuce stable kde 2.0 vsechny *.deb

ehm. kdo rikal, ze KDE 2.0 je ve stable distribuci? Stahl jste si to z KDE,
tak at se staraji oni.

> package. Kdyz jsem je zkousel nainstalovat, tak jsem nemohl kvuli zavislostem
> baliku na jinych (konkretne vetsina jich zaviselna na libmng). Po kratsim
> hledani jsem zjistil, ze libmng neni soucasti stable distribuce debianu. Tento

to veru ne. ale abych nebyl uplne hnusny :) tak se zkuste podivat na
kde.tdyc.com resp.

http://kde.tdyc.com/dists/potato/main/binary-i386/libs/libmng_0.9.3-0.potato.3_i386.deb

> balik jsem vsak nasel v unstable distribuci a jeho zavislost byla na verzi libc6
> z unstable distribuce. Zda se mi divne, ze baliky ze stable distribuce zavisi
> na balicich z unstable distribuce. Ja si myslim, ze nekde je chyba.
>
> 	Petr Kucera.

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.