rh 7.0, gcc a problemy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 4 10:54:47 CET 2001

On Thu, 4 Jan 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Pripomina mi to sloupek pana Krause (toho, co pise do novin). Jednou odpovedel
> jakemusi politikovi na podoubnou vetu asi takto: "My mame pravo byt nespokojeni,
> konstruktivni musite byt Vy."
>
> To jen tak, aby rec nestala :-) Nicmene myslim, ze je to hluboce spravny
> pristup. Nejen vuci politikum.

 Obavam, se ze mozna tak u politiku protoze zakony si vybrat nemuzu ty
musim "natvrdo" prozit, ale software, OpenSource software? Tady jste
nikoho nevolil, tady jste nikomu ze svych dani plat nedal. Tady muzete
jen pomoci, jit jinam a nebo si polibit... Tvurce OpenSource se musi jen
narodit a zemrit, vice nic...

 Jinak k politikum je to velmi dobra poznamka :-)

					Karel